Tuesday, April 25, 2006


I simply find this pic hilarious! Looking back - wah lau - I am official FAT now.




Second month into the job and second colleague left again... This is really not very good leh. Anyway, thought as much... a matter of time, I thought before they actually ask her to go. oh well....

Btw, Thanks for lunch uncle goh...



So in love with this song right now


我也很想他

那时我们听有好多话 什么事都可以讲
我的爱情比你早 却一直放在心上

后来你们之间的变化 我不想再多说话
经过了相遇和挣扎 我还是无法将他放下

那是多久后的事了 有一天你突然问我
在那个时候 是否也爱着他

我也很想他 我们都一样
在他的身上 曾找到翅膀
只是那时的他 是因为你他开始飞翔

我也很想他 在某个地方
我少了尴尬 你少了肩膀
而夏天还是那么短 思念却很长

还记得 那年我们曾许下的愿望
星星骗了我们
我们却因此上了一课
成长必修的学分

我们都一样

2 comments:

Soo said...

please be kind to yourself, you aren't fat. if you want to know what fat looks like, come to america. :)

welcome to the blog circle!

Ah Kiong said...

YES MUMMY SOO! :)